Ännu ett läkarbesök

Efter förra provtagningen ringde min läkare mig och meddelade att mina värden på min njure var lite för bra för att han skulle kunna motivera att ta bort min njure ännu. Han sa då att han skulle diskutera med kollegor vad han skulle göra eftersom min situation inte har förbättrats och att jag fortfarande är smärtpåverkad.

Vid dagens besök meddelade han att det blir borttagning av njuren efter de diskussioner han har haft med sina kollegor då det inte finns några andra lösningar som är aktuella för mig efftersom jag är strålad i buken och dessutom har fått cellgifter.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka men jag litar på min läkare och jag vet att så som situationen är nu så kan jag inte ha det. Så nu är det bara för mig att vänta på brevet om kallelse för operation. Hoppas verkligen inte att det krockar med alla roliga upplevelser som jag ska göra denna våren och sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0