En ny härlig vecka

Efter en intensiv helg med bl a födelsedagsfest och matmässa laddar jag nu om för denna veckan. Har inte en massa måsten på schemat utan vardagarna får lunka på, på torsdag kommer prinsen och på lördag är det dags för dop. Älskade brorsbarnet Maximilian ska ju döpas och jag ska vara gudmor. Det flesta är ordnat till detta, ska bara skriva på korten och köpa lite fint presentpapper.

Idag startade dagen med tandläkarbesök, men nu är jag klar för detta året!! Sedan hem och äta frukost och efter det betalade jag räkningarna, märks att jag har blivit sambo, enklare att vara två!!!

Gårdagens matmässa var fantastisk. Vi var där tillsammans med Andreas mamma och syster. Mycket gott att smaka på. Vi hann med med både ostron och champagne!

(FOTO:GOOGLE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0