FREEEEDAG!!!

För alla Er där ute är arbetsveckan slut och för mig innebär det vila från strålningen. Gott med några dagar som inte innebär att jag måste ställa klockan o rusa runt hela förmiddagen.

Idag bjöd min älskling mig på lunch, Mc Donalds-mat på ljugarbänken. Brukar bli snabbmat när det är hans tur att stå för maten. Men det var ett tag sedan jag åt Mc Donalds-mat så det var helt OK.

Undrar vad jag ska hitta på ikväll, älsklingen är iväg o spelar och plutten ska åka med mormor till godisfabriken i Alingsås o sedan ska han med henne hem o äta revben, dricka coca-cola och bada i poolen med sina kusiner. Hoppas han sover över så jag kan vara själv o bara slappa;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0