HELGEN SOM GÅTT & DENNA SOLIGA MÅNDAG!!

Söndagen var full med aktiviteter passande två sjuåringar. Prinsen bjöd hem en kompis o vi gick till stadsparken så han fick köra lite med sin superfräcka röda Ferrari( radiostyrd). Då det efter en stund kom några droppar regn begav vi oss till Mc Donald o intog lunch o sedan gick vi hem en stund så killarna fick leka.

Vi gick senare på bio och kollade på "Horton", vilket killarna uppskattade men jag tyckte inte att det var en rolig film, hade hoppats på att somna som jag brukar göra;) när jag kollar film men lyckades inte med det.

Efter bion fick prinsens kompis åka hem o han lekte istället med grannpojken på innergården, leken fick ett abrupt slut då vi vuxna insåg att något föregick utomhus. Min älskling gick ner för att kolla vad killarna gjorde och då höll de på att slå i sönder alla leksaksbilar med en sten. Detta resulterade i att min son fick gå o lägga sig redan vid sju o vi vuxna fick en lång kväll för oss själva. Jag hade ju vissa förhoppninar på denna kvällen;) men den slutade som de flesta andra att jag somnade tidigt:(.

MEN.................

det positiva var ju att jag vaknade pigg imorse och tog en rask promenad o lämnade min son på skolan o fortsatte sedan i raskt tempo till lasarettet för att få min strålbehandling o sedan en lika rask promenad därifrån, SKÖÖÖÖÖNT!!! Känner att jag verkligen skulle vilja börja träna igen men har bestämt mig för att träningskort får vänta till hösten och att jag fram till dess ska ta LÅÅÅÅNGA promenader så ofta jag kan.

Nu ska jag strax ner på stan o träffa min vännina L, idag blir det en lång thai-lunch med henne, ska bli gott, det var längesedan vi lunchade ihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0