PILGRIM;)

Tillbaka igen, hoppas jag har mer lust och ork denna gången då jag verkligen tycker att det är roligt att läsa andras bloggar..........

Har länge tänkt att ge mig ut o pilgrimsvandra och funderar på om det kanske är så att jag ska ta chansen denna sommaren då jag kommer att vara barnledig i FYRA!!!! veckor och kan göra precis vad jag vill. Givetvis kommer jag att längta efter min prins men jag kommer ju inte att få träffa honom även om jag sitter hemma o ugglar så då kanske det är bra att göra något för sin egen skull......

Bara detta att planera o kolla upp all information är ju så kuuuuuuuul..........


image3

"PILGRIM
Om du vill anlända till Santiago full av styrka och vitalitet, prova detta goda vin och skåla för lyckan"


PS! Hoppas verkligen att några läser och kommenterar min blogg för det gör det mycket roligare att skriva, eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0