SOL, SOL, SOL o massa pyssel.............

Idag har det egentligen varit en lugn dag. Var o lämnade prinsen i morse o sedan vidare till lasarettet på strålning, bara två gånger kvar nu; skönt!!! Sedan hälsade jag på M som för tredje gången är inlagd på lasarettet med magsmärtor. De misstänker blindtarmen men skickar hem henne varje gång( är det inte bättre att ta bort den då den ändå inte gör någon nytta o när hon ändå är inlagd?)

Sedan hem o vilade medans älsklingen tog hand om all tvätt, sedan en stund på ljugarbänken o njuta av solen. Älsklingen hämtade sonen o sedan blev det pizza o till efterrätt glass.

Älsklingen har stuckit iväg till en kompis nu så jag hade tänkt att städa då jag är bortbjuden hela helgen, men jag har ingen kraft, kanske får jag det imorgon eller inte. Annars kan man ju hoppas på att älsklingen städar då jag är borta(jag sa hoppas;))

Nu sitter jag o läser massa bloggar och försöker lösa hur jag ska få hem ett köksbord o stolar som jag köpt av min bror i Stockholm, vill verkligen ha hem det snart, tror att han och hans sambo blir rätt tjuriga på mig annars!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0