SOL & VÄRME!!!!!!!!!

Känns verkligen som om våren äntligen har kommit. Men.............jag är inte glad, känner mig helt slut psykiskt med alla svårigheter o problem som jag har nu. Vet inte hur jag ska få ihop mitt liv. Idag när jag var på strålningen tyckte sjuksköterskan att jag skulle bli inlagd istället. Jag sa till henne att jag inte kan det då jag har min lilla prins hemma. Hade kanske varit skönt att vara inlagd i några dagar o slippa alla vardagsbekymmer men samtidigt vill jag inte ligga på lasarettet, känner mig verkligen dubbel.

Pratade med min väninna Å då jag promenerade till lasarettet och hon erbjöd mig o sonen att komma till deras hus i Falkenberg till helgen, det hade verkligen varit skönt men samtidigt vet jag inte om jag orkar, dubbel där med.......

Så här blir det inga barn gjorda, ser bara svårigheter o problem just nu o inga lösningar, tyvärr.

Längtar o hoppas o önskar att min sambo ska få ett jobb snart så det blir ordning på ekonomin i alla fall men just nu ser jag ingen lösning på det heller..........

Återkommer nog senare idag, jag är nog lite för negativ just nu, ska ut i solen o se om jag kan ladda lite energi!!



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0