SÖNDAG

Igår blev en kort dag. Bakis som jag var efter att ha varit ute en sväng på fredagen så var jag riktigt trött framåt kvällen.

Dagen staratade med att svärmor ringde och att vi bestämde att vi skulle gå på stan o ta en fika. Min lille prins hade sedan tidigare bestämt att vi skulle till stadsparken då det var Folknykterhetens dag, underbart att vistas där då jag var bakis som en ko o förmodligen stank gammal fylla. Men han var riktigt nöjd, han hade sett fram emot att klättra på backar o klarade vid första försöket åtta, sedan fem o sedan 12, lyckan var total!!!! Han laddar redan nu för nästa år, tror att han kommer bli en mästare på detta då han startar i så tidig ålder o har noll höjdskräck.


Sedan blev det en go fika ute i solen tillsammans med prinsen, svärmor o hennes barnbarn på snart tre år. Sååååååå mysigt o barnen var helnöjda. Efter en stund på lekplatsen var det dags för tjejerna att åka hem medans jag o prinsen gick tillbaka till stadsparken en liten stund till. När vi kom hem var jag helt slut o till min stora glädje gick prinsen ut o lekte med grannpojken.

Då vilan var slut gick jag o hämtade kinamat o hela familjen myste vid bordet. Resten av kvällen blev det TV och jag slocknade innan tio.

Idag är det ju söndag o vi ska planera dagens äventyr strax. Funderar på bio o ev Mc Donalds med prinsen idag. Har ju kortvecka med honom eftersom han ska åka till sin pappa redan på onsdag så det gäller att njuta av tiden.......

Här skulle det sitta lite foton från gårdagen, men det krånglar nu så det får jag fixa senare.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0