Åsså kom solen....

& helt plötsligt med den lite energi. Har plockat undan en del här och håller på för fullt i tvättstugan. Annars sitter jag mest och surfar runt och spelar alfapet på nätet. Ont i nacken som tusan har jag idag men vet att det beror på att jag har suttit vid datorn alldeles för mycket de senaste dagarna.

Har blivit uppiggad av min vackraste väninna Å, underbara vän. Tack för att du finns och tack för dina uppmuntrande ord.

J är i djurparken med skolan så jag gissar att jag får hem en glad och lycklig kille som somnar tidigt ikväll efter all frisk luft och alla upplevelser.

Dagens gåta är vad jag ska laga för mat idag, har ingen inspiration alls dessa dagar, hoppas det blir bättre efter storhandlingen som ev kommer att ske redan imorgon!!

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0