Foto, jobb och internetkrångel!

Hade inte tänk att uppdatera min blogg förrän mitt internet funkade igen, men nu sitter jag här hemma med en lånad dator och kan helt enkelt inte låta bli. Kan ju tyvärr inte ladda upp några nya bilder men ett litet smakprov på förra utekvällen vill jag ju gärna dela med mig av.

Nu är det iaf bestämt att jag ska börja jobba den 1/9, det ska bli såååå skönt. Är verkligen trött på att vara hemma och min ekonomi tröttnade för längesedan. Sommar, sol och ledighet tog knäcken på den. Men jag ska egentligen inte klaga, vi har ju haft en skön sommar!!

Nu har J börjat skolan igen. Andra klass, stora killen. Fattar inte att tiden går sååå fort. Han är hos sin pappa denna helgen så jag får vä inte någon rapport förrän på måndag. Todde han skulle längta efter att börja skolan nu när han har haft ett långt sommarlov, men den killen gillar verkligen att vara ledig. Hoppas nu bara att han har skoj i skolan och lär sig mycket nytt, han har ju ärvt sin intelligens av sin mamma så han har ju lite att förvalta;).

Han har ju själv sagt att det är jag som är hjärnan i den här familjen men han ligger inte långt efter och kommer snart att gå om mig;)

Idag kommer det inte hända mycket här. Barnledig och fantasilös så det blir till att slappa.(FOTO:BRASSERIET.COM)

Kommentarer
Postat av: Bror

Fin bild - gissar att ni hade kul :-) Härligt att höra att du är på väg tillbaka till jobbet - även om det är skönt att vara ledig så är ju inte heller det bra att vara jämt...



Kramar och lycka till!



//Bror med hustru

2008-08-21 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0