Jaha...

...då var det dags att betala räkningarna igen!! Jag har verkligen ingen lust att se alla pengar försvinna från kontot och sitta och knappa in alla dessa ocr-nummer, är det inte dags att de tar tag i det, tänk så många knapptryck det blir varje månad med tanke på hur många vi är i detta landet som betalar våra räkningar via nätet.

J har jag precis varitoch hämtat och han strålade som en sol. Han berättade att de hade gått bakvägen in och ur djurparken, menar han att flera skolklassersmet in????;) Sedan hade de gått HEEEEEELA vägen tillbaka för att skolan skulle spara 500:- i busspengar och detta tyckte han var helt OK för 500:- är ju verkligen mycket pengar i hans värld. Det kallar jag pedagogik på allra högsta nivå, personalen vet hur de ska ta skolbarnen;).

Jag håller på att tvätta för fullt och är snart klar med det och dammsugningen får vänta tills imorgon så detta innebär i princip att jag är klar med det jag ska göra idag så nu ska jag bara umgås med J och njuta av det sköna vädret!(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer
Postat av: Bror

Hej syster! Många roliga inlägg som jag hade missat :-) Vore helt klart kul om Jacob skaffade sig en egen blogg. Hoppas du fick köpt en dator (vår är tre år men den fungerar så bra att vi inte haft en tanke på att byta, Jonathan väntar fortfarande på den som begagnad ;-). Ha en trevlig helg, lycka till på jobbet på måndag.



Kramar från broren

2008-08-29 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0