Jaha, då var arbetsveckan snart slut....

Har haft en lugn dag idag på jobbet. Möte hela förmiddagen och föreläsning hela eftermiddagen. Jag var bara uppe på jobbet och åt lunch.....

Följde J till målarskolan där han gjorde ett spel och sedan gick vi hem och hade en trevlig pratstund, ni ska veta hur härligt det är att ha en klok åttaåring att umgås med. Jag får lära mig massa viktiga fakta nästan varje dag. Som ett t ex så fick jag lära mig häromdagen de fem farligaste hajarna....viktig fakta eller hur?? Nu har ju J:s mamma teflonhjärna så hon har ju redan glömt tre av hajarna men om någon undrar så kan ni ju alltid skriva en kommentar i J:s egen blogg.

När vi kom hem hade jag bestämt att vi skulle äta lax och J ville då att jag skulle göra en av hans favoriträtter; Cornflakesfisk. Egentligen ska den göras med torsk eller liknande men jag tänkte att det inte kan göra något att pröva och det blev vansinnigt gott, både jag och J var ordetligt mätta efter maten. Sedan var det adventskalendern och lite mys innan J gick och la sig.
Jag låg i soffan och hade det gott och zappade in "mitt i naturen" som handlade om fixkar vilket resulterade att jag lät J komma upp och titta på; det är ju ett av hans specialintressen så han somnade gott efter det programmet.

Nu är det dags för mig att krypa i säng, är ju faktiskt en arbetsdag kvar på denna veckan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0