Just idag mår jag bra.....

Vilken underbar helg jag har haft och så mycket motion jag har fått....

I lördags vaknade jag 7.20 och funderade vad jag skulle göra. Bestämde mig för att gå ett pass Bodypump. Härligt!!

Sedan slappade jag hela dagen och på eftermiddagen kom mamma och hennes sambo och hjälpte mig att skruva och sätta upp massa saker på vaggarna, bl a min nya fina öppna spis.

Sedan blev det vindrickande med M och utgång och jag hade en av de bästa kvällarna på länge. Dansade så jag var så svettig så folk undrade om jag hade varit hemma och duschat....;)

På söndagen var jag ute och gick en bra bit över en mil i gott sällskap och blev bjuden på middag hemma hos ett par goda vänner. Sedan film och mys i soffan innan det var dags för sängen....

Helt klart en av de bästa helgerna detta året!!!!!

hoppas verkligen på många fler sådana............(kanske vänder det nu???!!!)

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0