Manic monday.....

Sicken bra dag jag har haft idag....Vid lunch överraskade mamma och hennes sambo mig genom att hämta mig på jobbet. De ville veta vad jag önskade mig i present och ville köpa den IDAG! Vi begav av ut bland julskyltningen och fann nästan genast den öppna spisen som jag ville ha och dessutom blev jag bjuden på lite lunch....

Tack bror för snabba besked och för den fina presenten!!

Sedan iväg på en underbar föreläsning om ETIK som gjorde min dag. Efter det iväg och hämta sonen i regnet och sedan ihop med M ner till gymmet och köra lite cirkelträning.

M bjöd sedan på tacos, mums!!

Jag har installerat "öppna spisen" och fyllt den med massa värmeljus, väntar nu på att mammas sambo ska komma hit och sätta upp den på väggen och att jag ska hitta vätskan som man ska för att kunna tända i den!!

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen. J har haft en skön eftermiddag och bara myst med sitt lilla marsvin: J månar verkligen om honom och har tagit hand om honom på bästa sätt idag!!

(FOTO:PRIVAT)

Våran lilla Alvin!!

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken sötis Alvin är =)

2008-12-08 @ 22:48:50
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Bror

Vassego och grattis på födelsedagen å god jul å allt det där :-)

2008-12-10 @ 10:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0