.....och idag då???

Ja, idag är det jobbet som gäller som vanligt. Efter det blir det att ta en rask promenad och hämta J, sedan hem och äta lite nyttigt för att sedan gå ner till gymmet (utan träningskompis) och svettas rejält för sedan ta en rask promaned hem för att fixa J.läxa, kvällsmat, dusch och kanske blir det en liten stund med mys också.

Ännu är det bara onsdag men jag längtar verkligen efter helgen då jag och J bara ska mysa. J ska åka med mormor på en shoppingrunda på fredag och jag hoppas att de köper hem lite pyssel som vi kan ägna åt oss till helgen. Mormor ville också ha lite gipsfigurer och jag tänkte att det vore mysigt att baka ett pepparkakshus som jag och J har som tradition att göra innan jul. Ja, som Ni ser: jag längtar!!!

sedan ska det verkligen bli skönt med sovmorgon för usch vad jag har varit trött dessa mornarna!!!

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0