Fredag...

Ja, då var det helg igen, undrar vad jag ska hitta på.

Gårdagen var mysig. Min väninna A och hennes Julia kom hit på middag. <j bjöd på ugnsbakade laxfileer och det var riktigt gott. Alla blev vi ordetligt mätta. Sedan var det ju EMD på stora torget och J:s stora idol Dani sjöng så vackert. Sonen var nöjd!!

Nu har han åkt till mormor och jag är ensam hemma, skönt att han har roligt men tråkigt när han är borta, det blir så tyst här hemma. <undrar vad alla singlar gör som inte har barn, sitter Ni hemma och kollar tapeterna? Jag är såååå glad för mina barn, vilken vacker gåva!!!

Nu har jag och min vän O bokat resa till Gotland nästa fredag. Han har ju all sin familj där och jag o J fick äran att följa med denna gången. Bäst att passa på så länge han är singel för sedan kommer kommer vi nog inte få chansen att följa med. Hoppas nu verkligen att J uppskattar detta för ekonomin som redan är ansträngd mår ju inte bättre av semester, men lika gärna som att sitta här hemma och deppa så tar vi chansen och hoppas på gott väder på Gotland, detta eviga regnandet kan ju få vem som helst att vilja gå och hänga sig;).

Ha nu en riktigt skön helg, på återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0