...och mer blir det inte nu!!!

Imorgon åker jag o J till Liseberg trots att det har hänt en olycka där idag!! Inte kul att tänka på men planerat är planerat!!

Idag har vi njutit av en underbar dag då vi började med att plocka ordning här hemma för att sedan bege oss ut på skulpturvandring i vår vackra stad som dessutom bjöd på perfekt väder. J hade sett fram mot detta i veckor o blev nog lite besviken. Guiden riktade den mesta uppmärksamheten mot oss vuxna och språket var inte riktat mot barn. J hade trots allt stor glädje av detta o skötte sig exemplariskt och ställde givetvis en hel del intelligenta frågot (som jag alltid sagt:intelligensen ärver man av sin mamma!!!)

Vi lärde oss mycket nytt och jag går gärna en vandring till, jag tyckte det var otroligt spännande, kanske håller jag på att bli kulturell på gamla dar;)!!!???

Tipsar alla som har möjlighet att ta tillfället i akt och gå denna lilla promenaden!!!


(FOTO:BORÅS STAD)

Kommentarer
Postat av: HardyBoy

Hej Marie! Klockan är nu över 01.00 på natten. Jag har läst genom din blogg och kunde inte slutar innan jag hade plöjt genom allt! Från mars till idag, det var bra, jag vill också skaffa mig en blogg! (men när ska jag har tid att skriva på den?)

Har det så trevligt på Liseberg!

2008-07-16 @ 01:16:06
Postat av: Bror

Hej syster! Kul med alla uppdateringar! Ha det gott!



//Bror

2008-07-16 @ 05:10:19
Postat av: Marie

HardyBoy:

Kul att du hittade min blogg & tyckte om det du läste. Visst är det så att det tar lite tid att blogga men vem har sagt att man måste göra det varje dag??!!



Bror:

Tack, bara undrar vad du gör uppe strax efter fem när du har semester??? Kram

2008-07-16 @ 10:22:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0