Snart dags....

att åka till Liseberg. J mår toppen och är på ett sprudlande humör och jag känner mig bara nedstämd men är man förälder så gäller det att hålla humöret uppe och det gör jag så gott jag kan. Brukar ju försöka att ha en stund för mig själv varje dag då jag myser med en bok och det brukar ju oftast funka bra men idag blir det ju ingen tid över till det, men så är det ju ibland. Hoppas nu att solen fortsätter skina hela dagen och att köerna inte är allt för långa på Liseberg.

Visar er ett kort på J i Transformershjälm!! Hans stor idol just nu: Optimus Prime...........





(FOTO:PRIVAT)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha :-) Hälsa Optimus från Kungen (fast det var visst Cars som hade Kungen...)



Kramar!

2008-07-17 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0