TVÄTT & STÄD

Här går dagarana i rengöringens tecken. Med tanke på att HELA nästa vecka kommer vi att vara på Gotland och njuta av sol och värme (eller hur?) så vill jag ha det riktigt fint här hemma innan vi åker.

Tyvärr är inte jag och sonen riktigt överens då han inte kan se nyttan av att använda en hel dag till att städa och tvätta då man faktiskt kan vara ute och njuta. Han har givetvis helt rätt men då skulle hans mamma leva med ännu sämre samvete, och det vill väl ingen???!!!

Han frågade mig tidigare idag var han hade sin svarta kavaj. Jag blev mycket förvånad då han sällan eller aldrig vill använda den. Det visade sig att han skulle leka agent och jaga tjuvar och då visste att alla agenter har vit skjorta, svarta byxor och svart kavaj.

Jag har ju faktiskt hunnit med att läsa ut en bok och gjort trolldeg till sonen och han har skapat alster nu en bra stund.

Dags för TV och njuta av tisdagskvällen!!




(FOTO:PRIVAT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0