SEEEEEEGT.......

Usch vilken tråkig dag. Tiden har gått så olidligt långsamt. Det positiva som har hänt idag var att min kära mor kom förbi och vi hämtade då min store son på hans jobb och sedan åkte vi på lagerutförsäljning. Sonen handlade massor med saker och jag fick handlat lite fina saker till mitt kök; kökshanddukar, duk och tabletter, Fiffigt att handla när man knappt har några pengar och det piggade inte ens upp mig som shopping brukar göra. Nu har jag legat en stund och kollat TV men tröttnade på det också då det inte finns ett enda vettigt program att titta på så nu blir det suschen och sedan ska jag svepa in mig i min nya morgonrock som också gled ner i shoppingpåsen.

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0