SEEEEEG!!!

Nu är jag verkligen trött. Städning och tvättning atr på krafterna. Blev sååå glad när jag kollade mitt konto, skatteåterbäringen satt på kontot, passar bra nu när jag ska vara barnledig i tre veckor då prinsen ska vara hos sin pappa. Undrar bara vad jag ska hitta på? Kollar på restresor, kanske ska åka iväg en vecka och bara ligga på en go strand och läsa en god bok!! Nu dags att koppla av lite utomhus, sedan duscha den smutsiga prinsen och efter det krypa ner mellan nytvättade lakan, mmmmm, belköningen efter dagens slit!!!

Ha en riktigt skön kväll!!!


image42(FOTO:GOOGLE)

image43(FOTO:GOOGLE)

Måste ju bara visa ett par bilder från broderns bröllop i helgen som var fantastiskt!!



(FOTO:PRIVAT)

Vackraste bröllopet jag har varit på och dessutom det vackraste brudparet......

Kommentarer
Postat av: Favoritbror

Härligt att pengarna rullar in! Ha det riktigt gott nu söstra mi så hörs vi när vi simmat hem från Oceanien! Kramar från äkta paret!

2008-06-04 @ 00:07:12
Postat av: Marie

Tack, ha en riktigt skön bröllopsresa!!! Kramar till Er båda

2008-06-04 @ 08:33:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0