PÅSKLOV

Ja, då var denna dagen till ända o så mycket nyttigt blev det inte gjort idag, men..ledig är ledigt


Tog med mig sonen och hans kompis till Navet idag. Barnen var helnöjda men jag kan väl inte säga att jag tycker det är så himla roligt, någon lekmorsa är jag då inte.....

image1(FOTO: Navet.se)

Sedan blev det kalops till middag som jag förberedde igår kväll, underbart gott. Jag o min älskling skrapade botten på grytan o fick sedan lägga oss en stund då våra magar var sååå mätta.


image2(FOTO:Fredskockarna.se)

Har sökt ett arbete idag, hoppas verkligen att jag ska komma från min gamla arbetsgivare, det är ingen rolig historia men den får jag ta en dag här när jag har massa tid o ork.

Dags att knyta sig, återkommer imorgon med förhoppningsvis massa energi och skrivarlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0