SÖMNTUTAN

I vanliga fall är jag världens mest morgontrötta person men under min sjukdomstid har jag fått svårare o svårare att sova, inte så att jag inte kan somna på kvällarna för det kan jag, men jag vaknar tidigt på mornarna o har svårt att somna om pga all den oro som finns i min kropp. I morse vaknade jag halv 5 o var hur pigg som helst, visst det gör väl ingenting att starta dagen tidigt men hur ska jag sysselsätta mig alla dessa vakna timmar. För vaken är jag ju och pigg men inte aktiv, jag orkar helt enkelt inte ta tag i saker. Idag skulle egentligen vara en perfekt dag för att städa och skura men eftersom jag ska vara på onkologen på fm tar det alla mina krafter trots att jag inte har något att oroa mig för, jag ska ju bara dit och göra en form o göra allt klart för strålningen som jag ska påbörja på måndag.

Sonen vaknade iaf med ett leende kl 6.30 och har redan uttryckt att detta kommer att bli hans lyckodag då vi ska till leksaksaffären idag. Han vill handla upp sina pengar som han har i spargrisen o jag har stoppat han ett par dagar eftersom jag tvingats låna några hundra men idag kan han handla eftersom hans mamma har fått sjukpenning idag och därmed kan betala tillbaka skulden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0