Ännu en vacker dag........

Kom hem från Hönö igår kväll. Jag o sonen har haft det fantastiskt, vilka underbara vänner jag har o vilka goa barn de har. Fick låna äldsta dotterns säng så jag sov som en drottning. Under kvällen fixk jag underbar ugnsbakad lax, mums. Måste be A om receptet för de ska lagas lax här hemma snart!!

När vi kom hem var vi först hos kära mor o lämnade bilen som vi lånad o där fixk jag go kycklingsallad. Sedan körde mor hem oss o det var dusch o sedan lägga lillemannen.

Strax efter nio kom min darling hem efter att ha arbetat i Danmark i sju dagar. När han åkte var vi i konflikt men det hade ju rett ut sig under veckan så det var så underbart att få en stor kram o puss när han kom innanför dörren o sedan var det mys, jag älskar honom...........

Idag har vi bara ägnat oss åt varandra då han ska åka tillbaka till Danmark redan ikväll, gud vad jag kommer att sakna honom. Vet inte vad det är som gör att jag älskar han o saknar han så mycket, men han är världens underbaraste.

En väninna frågade mig häromdagen varför jag vill vara tillsammans med honom. Jag sa då något i stil med: att det är för att han är så go att vara med. Hon undrade då om det var han jag ville vara med eller om det är så att jag bara vill ha någon, för att slippa vara ensam. Och det kan man ju fundera på, men inte kan jag ha varit ihop med just honom i två år bara för att ha någon, då skulle väl inte relationen hålla, hoppas jag. Jag vill ju inte binda upp honom om det inte är han jag vill ha..........

MEN, när jag tittar på honom, när han kramar mig så känner jag att det är han, bara han, som jag vill ha........trots att vi träter ibland o att vi vid vissa tillfällen har olika åsikter. Inte är det väl så att alla som lever ihop ständigt är överens om allting??? Sedan blir jag nog väl dramatisk när vi har konflikter o tror att kärleken är slut o att det aldrig kommer att bli bra, men det blir ju det...........trots allt, eller kanske som tur är;)

Ha nu en riktigt skön fortsättning på dagen.

Kommentarer
Postat av: vivan

Ja det är nog så...men jag undrar fortfarande...kramiz

2008-05-12 @ 21:42:06
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0