ÄNTLIGEN HELG, IGEN!!;)

Så, då har jag följt sonen till skolan, ätit go frukost och hunnit med samtal med väninnan Å och min kära mor. Å ska åka till Falkenberg hela helgen och jag blir såååå avundsjuk, jag vill oxå ha ett hus vid havet!!

Mor hade bokat med sonen att han skulle vara hos henne i helgen men det har han inte nämnt med ett ord till mig. Vi bestämde att han ringer henne då han kommer hem i eftermiddag, klart att hon får låna honom om hon vill........

Nu blir det till att fortsätta med den STORA städningen, det tråkigaste är att jag tror inte att det kommer att märkas någon större skillnad, men jag kommer ju att veta att det är rent i hörnena i alla fall.

Ha en riktigt skön dag i solen!!
image26(FOTO:PRIVAT)

Sonen i Tunisien, oktober2007(Vilken vecka vi hade, vi längtar båda tillbaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0