DAGS ATT SOVA...........

Ska egentligen ligga i sängen nu men är inte trött o hittar inget roligt program på TV. Väntar på att sambon ska ringa, han är ju i Danmark o jobbar igen. Hoppas verkligen inte han har somnat för jag vill gärna höra hans röst en gång till idag innan det är dags för sängen!!

Imorgon ska jag ju vara pigg så jag orkar köra hela vägen fram o tillbaka till Stockholm. Jag tror att det ska gå bra att klara det själv men de flesta i min bekantskapskrets tycker att det är för tufft.

Jag ser faktiskt fram mot att fixa detta själv. Skönt att komma hemifrån o susa på vägarna, får bara inte glömma mina solglasögon!!!


image20(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0