GRILL!!

Åh, vad underbart det är att bo i Sverige.................

Idag har jag varit på badhuset o simmat 500 meter, bubblat o bastat. Känner mig som en ny människa. Efter det blev det Brämhults juice på ljugarbänken o där blev jag sittande hela eftermiddagen. Sonen gick med en kompis hem från fritids idag för första gången o klarade det givetvis galant, så det ska han få göra fler gånger.

Efter det kom kompisaen M o vi bestämde oss för att grilla, vilket vi gjorde med lyckat resultat.

Han med att tvätta fyra maskiner tvätt idag oxå ändå känns det som om jag inte har gjort något nyttigt idag, men när man radar upp det så här fattar jag att jag trots allt har varit aktivt idag till skillnad från många andra dagar;)

Ha en superskön onsdagskväll, kram!!

image13(BILD: GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0