HÄR SKA DET STÄDAS!!

Äntligen har jag varit hos min käre bror och min blivande svägerska. Allt flöt såååå bra idag. Behövde inte åka själv då min pappa ringde imorse o sa att han följer med då han tyckte det var för tufft för mig att åka själv. Härligt med sällskap!!

Väl i Stockholm mötte min bror upp mig och hjälpte oss att bära ner allt till bilen. Tänk att man kan ha så härlig släkt. Sedan hem o bära in alla möbler i lägenheten. Sedan dess har jag ägnat kvällen åt att städa vardagsrummet och försökt att flytta runt de gamla möblerna, här ska slängas!!

Under resan hade tyvärr tyget på soffan, fåtöljerna och dynorna till dessa blivit smutsiga så imorgon blir det till att tvätta hela dagen.

Nä, dags att återgå till städningen. Snart kommer min väninna M förbi för att hjälpa mig att bära upp möblerna då jag redan efter att ha burit upp en fåtölj har ont i ryggen.

Ha en riktigt skön kväll och jag sänder mina tankar till alla underbara människor som har hjälpt mig idag; tack bror, blivande svägerska, pappa och väninnan M!!

image21(FOTO:PRIVAT)

Så här fint hade mina möbler det tidigare, hoppas de kommer trivas hos mig;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hopp!

Det var superbra att du hämtade möblerna, för dubbla möblemang hade vart lite knivigt att få plats med här, hehe ;) Hoppas möblerna passar hemma hos dig och trivas kommer de alldeles säkert! Soffbord har jag beställt ett också så det var meningen att du skulle ha det med dig också! Kul att du har en engen blogg förresten, sååå sött namn på den också ;) Ta hand om dig nu och så ses vi om 11 dagar då är vi nog på G vid denna tiden tror jag, haha ;) KRAMIS

Ps, Synd att du blir tvungen att tvätta tyget, men ett tips sätt på allt när de är blöta, mycket lättare plus att det blir snyggast då det sträcker sig efter soffan då (gäller köksstolarna också, så slipper man dessutom stryka skiten ;) Litet tips bara, tvätta i 60 grader det funkar fint!

2008-05-20 @ 21:20:51
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: marie

Anna:

Tackar verkligen för tipset o tur att jag läste det nu, håller precis på att tvätta alla tyger nu. (och städar)

2008-05-21 @ 12:25:03
Postat av: Ida

shiiiit vilka läckra möbler!!! måste häng med mickan o kolla in hur dte vart nån dag..nu tillbaks till min altan med ölen;) skål tihitihi

2008-05-22 @ 19:08:14
URL: http://www.idaajax.blogg.se
Postat av: Marie

Ida: Du är välkommen, då kanske det kanske kan bli lite öl eller vin här!! Kram

2008-05-22 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0