Hemma!

Äntligen hemma efter många underbara dagar vid kusten. Idag är det sista strålningstillfället så nu vill jag bara att en läkare säger till mig att jag är fullt frisk. Vill ju inte vara den där cancersjuka kompisen, mamman eller nåt annat, utan bara vara jag.

Har efter en lång tids funderande bestämt mig för att avsluta min relation med min pojkvän. Han är en helt underbar person men har inte kunnat stötta mig på det vis jag har behövt o han lovade när jag blev sjuk så det känns rätt att vi avslutar. Vet inte riktigt vad jag känner, ena stunden tjuter jag av längtan men i nästa stund kan jag känna att det ska bli skönt att röja undan hans saker o få vara själv o slippa ta hänsyn till hans nycker. Får väl se vad detta landar men han ska jobba i Köpenhamn nu i 14 dagar och det känns skönt för då slipper jag dyka på han i stan.

Idag har jag verkligen inga stora planer, hade tänkt att ha sovmorgon o vaknade då givetvis redan kl 8, pigg som en mört. Vädret är ju skönt ute så jag får väl försöka njuta av det....

Hade tänkt att lägga in lite foton men min kabel verkar ha "gått sönder", hur det nu har gått till??? Men det innebär att jag inte kan lägga in något roligt kort, hmmm, tråkigt.......men jag kan ju hoppas att det kommer hit någon teknisk person snart och hjälper mig!!!

Ha en riktigt skön dag,kram

PS Sänder en stor kram till min bror o hans blivande för att de är så underbara mot mig!!!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0