NÄHÄ!!

Det blev ju såklart ingen resa till Stockholm idag, finns inget fordon. Men kanske på söndag, jag hoppas!!!!

Så då får det bli en dag i slappandens tecken, har ju ingen lust att städa övervåningen så det får bli en annan dag. Har bjudit hem ett par vänner i eftermiddag o då ska det bli lite vin, är sååå sugen, fast magkatarren säger NEJ, men det är jag som bestämmer, inte magen.........några Omaprazol så lugnar ju den sig;).

image19(FOTO:GOOGLE)

Har suttit en stund nu o försökt tanka ner mina kort från mobilen men det verkar omöjligt. USB-kabeln är sönder o bluetoothen fattar jag inte hur den funkar. Tråkigt, för det hade varit kul o lägga in lite privata foton här, hoppas på hjälp av någon snäll, datakunning vän;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0