SICKEN DAG!!

Idag har jag o sonen haft det gott. Först var han på skolan o jag hämtade honom kl 13.30 för att han skulle till tandläkaren. Där konstaterades det att han ska få tandställning till hösten. Stackarn!!

Sedan tog vi latmaskar bussen till lasarettet o jag fick min sista strålning, gott! Hoppas jag slipper allt som har med lasarett i framtiden, jag vill aldrig mer bli sjuk!!

Sedan fick jag till min stora förvåning respengar då jag åkt buss fram o tillbaka till lasarettet så jag tog med mig prinsen på restaurang. Han ville egentligen inte men då det visade sig att man fick äta så mycket mjukglass man vill så sa han att det var den bästa restaurangen han någonsin har varit på, så vi ska snart tillbaka dit. Han tyckte vi kunde äta där fler gånger denna veckan men hans mammas ekonomi tillåter inte mer än ett restaurangbesök per månad och ibland knappt det. Men idag gick det ju an näsr jag fick lite oväntade pengar o det fanns ju något att fira.

Hoppas kunna få in lite foton senare ikväll, den som väntar får se;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0