STUDENTPRESENT

Under förmiddagen har jag hunnit att tvätta, plocka undan och dammsuga, så nu är det rent och fint här hemma...........igen;) Det blir snabbt rörigt när man har en sjuåring som drar hema massa kompisar och ingen av dem tycker om att plocka undan efter sig!

Sedan åkte jag med svärmor till guldsmedsaffären då vi skulle köpa examenspresent till sambons dotter, en bismarckslänk(armband) stod på hennes önskelista och en sådan blev det. Men det mest otroliga var att vi köpte mer saker och slutpriset blev billigare än armbandet då svärmor hade med sig massa rabattkuponger. Kändes ju bra att shoppa då!! Tänk om det alltid hade varit på det viset.

Väl hemkommen igen blir det lite lunch och sedan kommer min väninna L hit på en fika.

Sedan blir det tandläkaren, hoppas inte jag har några hål för då gråter min ekonomi.........


image34(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0