VAD HÄNDER IDAG DÅ?

Vaknade låååångt före klockan idag. Somnade ju tidigt igår med mysigaste sonen bredvid mig. Har fått en rejäl förkylning, tack Mickan;). Inget bra så här några dagar innan broderns bröllop, men bara att bita ihop! Läkaren har ju talat om för mig att jag är extra infektionskänslig då jag har gått på behandlingarna och då har jag ju klarat mig, så självklart får jag det nu, eftersom min kropp aldrig fungerar så som läkarna förutspår. Fördelen att vara lite krasslig är ju att jag kan ligga i sängen och mysa hela dagen, ska hämta sonen tidigast kl 15 då de ska på utflykt till 4H-gården idag.

Lämnade honom nyligen i skolan och han var på ett strålande humör, hoppas att Ni är det också!!

image33(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Åhh NEJ är du förkyld nu också din stackare, hoppas du piggar på dig så fort det bara går så du kan dricka massa vin med mig på lördag ;-) Krya på dig så ses vi snaaaaaart! Kramisar, Anna

2008-05-26 @ 20:38:33
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Svägerskan

Förresten jävligt läbbig snorgubbe på bilden, haha!

2008-05-26 @ 20:39:53
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Marie

Anna: Det blir helt säkert vin både fredag o lördag om jag får bestämma, får försöka vila ordentligt under veckan. Lillesonen åker till pappsen på onsdag så jag har massa viltid................Kram

2008-05-27 @ 08:37:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0