Aldrig en lugn stund....

Igår var jag verkligen trött. Började jobba "på riktigt" och var på kontoret. Hoppas verkligen att det kommer att bli bra på jobbet efter allt tjafs som har varit men kan inte riktigt slappna av ännu och det har sina fördelar med att vara på sin vakt. Igår kom högste chefen och ville att jag skulle skriva på ett papper. Jag ville då ta med mig pappret hem för att kunna läsa igenom det ordentligt. Efter en hel del tvekande lät chefen mig göra detta!! Jag blev misstänksam och kontaktade facket som undrade om chefen hade fått fullständigt hjärnsläpp!! Den fackliga representanten meddelade mig att jag hade gjort helt rätt och absolut inte skulle skriva under detta pappret och att nu får det vara slut på min arbetsgivares nycker. Han berättade att han redan bokat ett möte med arbetsgivarrepresentanter för att gå igenom en hel del ärenden där de har gjort uppenbarliga fel och inte lyckats hålla sig till lagen.

När ska detta ta slut???

Men.....

jag är tacksam för att jag inte skrev under pappret, vilket innebär att min hjärna inte är helt söndermosad trots alla upplevelser jag genomgått det senaste året.

(FOTO:GOOGLE)

Kanske skulle köpa min arbetsgivare ett ex!!????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0