Är det söndag??

Vilken dag jag har haft! Startade strax före nio med havregrynsgröt och sedan packa träningsväskan. Ner till gymmet och drack lite smoothie innan träningen och sedan var det verkligen fullt upp. Jag körde järnet idag och kroppen är som gele fortfarande. Sedan hem och fixade lunch till mig och J. Strök gardinerna till sovrummet då jag blev klar med målningen igår och faktiskt fick tvättat gardinerna innan jag gick och la mig.

Plastpappan ringde och undrade om jag inte skulle uppvakta honom idag och jag fick iaf grattat honom. Sedan var det dags att tömma diskmaskinen som jag satt igång innan träningen, sedan plocka undan, dammsuga och lasta tvätten eftersom jag tänkte hinna tvätta idag så jag slipper det under veckan. Sedan kom föräldrarna förbi och beundrade mitt sovrum!

Nu ska jag slappa en timme innan det är dags att ta tag i tvätten!!

(BILD:GOOGLE)

Grattis alla goa pappor på eran dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0