Diet....

Under min viktminskningskurs har jag fått en massa förslag på vad och när jag ska äta. Jag har ju valt att lyssna på min PT då jag anser att hans åsikter ligger närmast mina. Detta innebär att jag ska äta sex måltider per dag med ca 3-4 timmars mellanrum och att det ska vara "normal" mat med så lite tillsatser som möjligt. Känns ju jätteenkelt tills jag inser att jag har varken tid eller lust att laga mat vissa dagar.

Jag undrar då; kan man äta havregrynsgröt sex gånger på en dag eller är jag helt galen???

Jag tycker nämligen väldigt mycket om havregrynsgröt, dessutom är det ju otroligt lättlagat och billigt.

Jag har nu (hur galen är inte jag) mailat till min PT och ställt just denna frågan. För det skulle passa mig bra vissa dagar fast då givetvis att komplettera med frukt.

Jag undrar verkligen om jag har gått ner något i vikt sedan sista mätningen, det känns inte så....och det jag fasar mest för är om jag har gått upp, trots att jag tycker att jag sköter mig bra (de allra flesta dagarna).

Jag vill ju, som de flesta andra, ha snabba resultat och bli smal och fin fram till jul men samtidigt så tänker jag ju att det ska vara hållbart också, vill ju inte bara gå ner i vikt för att sedan snabbt gå upp i vikt igen.....


(FOTO:GOOGLE)

Så här vill jag ju inte se ut......

Kommentarer
Postat av: ida

Du är smal o oroligt fin!!!!!



Kram

2008-11-30 @ 22:05:09
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0