Ekorrhjulet....

Ja, så känns det just nu. Har verkligen kommit tillbaka till Svenssonvardagen igen. Jobba, hämta J på fritids, laga mat, hjälpa till med läxorna, träna, kvällsmat, duscha, lägga J, ta fram kläder till morgondagen och packa jobbväskan och sedan i säng. I princip samma saker i samma ordning varje dag. Vilken tur att det finns helger!!!

Och med detta sagt vill jag tillägga: jag trivs på jobbet!! Det är skönt att ha kommit igång igen och jag har en del vänner och bekanta som inte har någon sysselsättning och då blir jag ännu mer tacksam.

Men för övrigt är det så fortfarande att: jag jobbar för att få lön och de andra sakerna som; bra arbetsuppgifter, trevliga arbetskamrater osv....är bara en bonus!!

Ja, då var det dags att ge sig tillbaka in i ekorrhjulet igen, finns ju lite kvar att göra på jobbet innan det är dags att ge sig hemåt och springa vidare;)

(BILD:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0