Idag är jag glad...

*för att det snart är jul och ledigt
*för att det är fredag och jag och J ska mysa hela helgen
*för att jag kan ha mina nya byxor

J har sålt en hel del datorspel som han inte använder längre. Först var han tveksam till om han skulle sälja dem men när han fick reda på att han skulle tjäna 500:- var det inga tveksamheter längre utan han bestämde snabbt vad han skulle investera pengarna i. Han är verkligen ingen samlare när det gäller pengar!

I morse när vi vaknade var marken vit och det kändes verkligen skönt. Jag vill gärna ha en vit jul och J njuter ju också av snön, dessutom blir det ju lite ljusare ute.

Igår var jag och träna cirkel och kondition och jag hade redan då förberett mig på en fredag med stela leder och träningsvärk, men än har det inte kommjit. Kanske slipper jag!!

Imorse satte jag på mig ett par byxor som jag köpte för ett tag sedan och de kändes då lite för små, men nu är de lagom, underbart!! Träningen och koständringen ger resultat även om det gärna hade fått gå lite fortare, det finns ju en hel del att ta utav!! jag kollade på Anna Skipper igår och det var en flygvärdinna med i programmet som gick ner i snitt 2 kilo i veckan, men PT:n på mitt gym tycker ju att 0,5 till max ett kilo per vecka är att rekommendera och det har jag ju följt hittills och får känna mig nöjd med det, det här ska ju vara hela livet och inte bara under viktminskningsperioden.....

Dags att jobba lite.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0