Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Ja, nu är sovrumsmålningen äntligen uppstartad. Fick ju lite starthjälp av min plastpappa igår så nu har jag en del att stå med. Men har redan målat ett lager nu under förmiddagen så jag hoppas att jag blir klar med målningen idag i alla fall.

J har åkt iväg med sin pappa nu på klassträff så under tiden färgen torkar och jag är barnledig så ska jag lägga mig i soffan. Det känns som jag har sprungit ett maraton, min kropp är helt matt. Så det är verkligen skönt att det är helg men jag fasar redan nu att det redan imorgon är söndag, men det gäller att passa på att njuta av denna dagen först!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

tackar tackar!! vad duktig du vart idag, vet man vem man kan ringa när man behöver målarhjälp=)

krraaaaam

2008-11-08 @ 20:14:44
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0