Nämen ser man på

...idag var jag piggare än vad jag brukar vara på eftermiddagarna. Efter jag kom hem så gjöt jag och Jakob figurer i gips som vi sedan målade=kvalitetstid med sonen. Efter det fick jag plockat undan, dammsugit och torkat golvet=hemmet är beboligt igen och som om inte det räckte så har jag hunnit slappa lite och njuta av livet. Helt fantastisk dag i det stora hela alltså.

Deesutom fick jag mail från min PT så nu längtar jag till after-worken med gymmet på fredag, ska bli kul att mingla med alla härliga människor!!

(BILDER:GOOGLE)

(FOTO:PRIVAT)

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh vad roligt det lät, med gips. Det vill jag också göra någon gång =).

2008-11-26 @ 23:40:09
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Bror

Hej hej - kul att Jakob har en blogg, nu har ju nästan hela familjen bloggar :-)



Kramar!



//Bror

2008-11-28 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0