Nudelmånaden=november

Nu har den fattigaste månaden denna året börjat för mig och jag har hela helgen kallat den för nudelmånaden och har ställt in mig på att jag inte ska handla något mer än mat och vad händer då? Jo, J kommer hem från sin pappa som hade sagt att han skulle köpa vinterskor och termobyxor till sonen under helgen och då inte köpt detta. När jag sedan pratar med honom i telefon så är han totalt ointresserad och säger bara att han inte har shoppat i helgen.

Såååå, det var bara för mig och J att traska ner på stan och köpa dessa saker och som ni vet så är det inte billigt att ha barn och ännu dyrare blir det när man måste "akutköpa" saker. Men, men....nu är det gjort och nu ska vi bara njuta av varandra.

Men lite bra var det......jag hittade ett träningslinne till mig på rean......

(FOTO:PRIVAT)

J med skolkompis i mors massagebadkar för några veckor sedan. Det syns verkligen att de är bästisar va?

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt med ett massagebadkar, det hade jag oxå velat ha...

2008-11-03 @ 17:59:20
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0