Oh, så härligt

Idag har jag haft den bästa dagen hittills på jobbet. Känner att jag börjar komma in i gemenskapen nu runt fika bordet. Har fått arbetsuppgifter som känns meningsfulla och är glad....

Men så är det så givetvis att jag inte ska vara på jobbet torsdag och fredag för det är möten i stan, typiskt.

Men det är ju bra att längta och jag längtar redan nu tills på måndag för då får jag jobba och J kommer hem från sin pappa.

Undrar om jag kommer känns likadant på söndag kväll eller kanske snarare på måndag morgon!!??

Inget att fundera på nu i alla fall, nu ska jag njuta av fortsättningen av denna dagen!!

PS! Tack för den härliga lunchen!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0