Oj, oj

nu är det mycket runt oss. Jag får inte dagarna att räcka till. Det ska verkligen bli skönt med ett juluppehåll även om det stressar mig också då jag inte får ihop tiden då heller. Hade tänkt att inte ta speciellt många semesterdagar men då Jakob ska vara hos mig de mesta vardagarna och fritids har stängt så känns som det inte finns så många andra alternativ.

Men jag får se till att ta en dag i taget och inte stressa upp mig, såååå

idag är det jobb som gäller och efter det träning. Idag ska jag på rodd för första gången, det ska bli kul och efter det stenhård cirkelträning. Det är min PT som har passen och jag har hört att han kör riktigt hårt, men det gillar ju jag!!!!!

Nu längtar jag efter advent, ska bli så kul att ta fram stakarna till helgen. J tycker att vi kan göra det redan nu men jag är rädd för vad grannarna skulle tänka och dessutom vill jag ha en dag med mildväder så jag kan putsa fönstrena så det blir riktigt fint.

Nu faller det lite snö utanför mitt fönster igen, myyysigt!!!
(BILD:GOOGLE)


Kommentarer
Postat av: Å

Den som läser din blogg och som inte känner dig tror nog att du är en hysterisk neatfreak! Och du som inte tycker att du inte gör något! Puss på dig

2008-11-25 @ 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0