Regntunga skyar....

Kom till jobbet tjugo i åtta och klockan åtta öppnade sig himlen och det regnade till strax före tolv då jag skulle gå hem. Fick skjuts hem av min vän och åt lite lunch innan jag la mig och slappade i soffan. Jobbet tar verkligen livet av mig, undrar om jag ska klara detta, men jag kämpar på!!! Jag vill ju verkligen jobba nu.....Men jag har varit och kikat på arbetsförmedlingens sida och jag är idag säker på att jag direkt när det kommer ett lämpligt arbete kommer att söka det!!

Eftermiddagen med J blev riktigt bra, han gjorde sina läxor utan gnissel och middagen som bestod av pannbiff blev riktigt god. Gjorde mängder med pannbiff så nu kan jag leva på det hela veckan. Bye, bye nudlar.....kanske slipper er denna veckan i alla fall!!!

Nu dags att försöka övertala J att vi ska gå och lägga och läsa, jag har ju lånat en bok på jobbet och är riktigt sugen på den!!!



regn, regn,regn,regn,regn,regn,regn,regn och åter regn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0