Skådespelerskan

Ja, det känns nästan som om denna dagen redan är avklarad trots att det är massa timmar kvar. Idag har jag börjat jobba efter att varit borta från jobbet hela detta året. Gott att vara tillbaka men samtidigt tungt då jag ska komma tillbaka efter en lång tids bortvaro och dessutom byta arbetsuppgifter och rum, men jag ska klara det!!! Eller jag ska åtminstone göra så gott jag kan!

Efter jobbet tog jag en rask promenad till gymmet. Jag hade packat väskan och redan under gårdagskvällen bestämde jag mig för att unna mig lite träning efter att ha varit på jobbet. Idag var det Bodypump vilket är en av mina favoritpass.

PT:n frågade sedan om han fick be mig om en tjänst.....jag blev väldigt förvånad men stod kvar och lyssnade. Han undrade om jag kunde tänka mig att ställa upp och vara med och hjälpa dem att spela in en reklamfilm. Jag försökte förklara för honom att jag inte är någon skådespelerska och absolut inte har de talangerna som krävs. Han stod på sig och menade att jag har uppnått så bra resultat och att de då vill göra reklam och att de verkligen vill ha med mig. Han förklarade också att det inte är en träningsvideo och att man ska ha på sig privata kläder.....så efter en timmes betänketid svarade jag att jag kunde tänka mig det och att det faktiskt hade gjort mig glad att han tänkte på mig och att han tyckte att jag hade presterat bra under de veckor som jag gått på gymmet.

Timmen på gymmet gjorde att det kändes som att detta var en bra dag, trots allt!! (Tack Örjan, Onyx och mig själv;))

(FOTO:GOOGLES)

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt, kommer vi se dig på tv snart då kanske ;-)

2008-11-03 @ 21:51:49
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Marie

Nä, Anna...Tv blir det nog inte. Snarare en reklam DVD! Kram

2008-11-03 @ 23:27:20
URL: http://marikrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0