FAMILJEDAG

En helt underbar höstdag med sol, visst blåser det ute men vad gör det!!

Nu har J en skolkompis här och de spelar Wall-E på Playstation 2. Jag har förberett kålpuddingen som nu står i ugnen och potatisarna är skalade.

Klockan 17 kommer hela "la familia" vara samlad. Min store son J, dottern J och den lille prinsen J och deras mamma. Det var längesedan vi satt alla runt köksbordet så det ska verkligen bli mysigt.

Ikväll ska jag till gymmet och träna Bodybalance, en stående aktivitet varje onsdag bara för att det är sååå roligt och att jag känner att jag utvecklas. Nu blev jag påmind att det är det är dags att skicka ett mail till Örjan för att göra om testerna. I den kursen som jag går nu så ingår det tre tester, ett när man börjar, ett halvägs och ett i slutet för att se förändringen när det gäller kondition, vikt och hur mycket fett jag har i procent i kroppen. Verkligen ett bra program och jag rekommenderar alla att börja den kursen om du aldrig varit på gym innan eller det var längesedan. En gång i veckan har vi gemensam träning och då får vi pröva på alla pass de har på gymmet och det känns bra för då är man inte riktigt en nybörjare när man går på ett nytt pass utan man har ett hum om vad det handlar om och får min del kan jag säga att jag hade nog inte tränat Afro power dance om jag inte hade gått en "prova på" omgång först.

Nä, dags att spela lite Betapet medans kålpuddingen gottar till sig i ugnen.

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0