Fibrer....

verkar det som min kropp har vant sig vid. Har ju börjat äta havregrynsgröt till frukost varje dag sedan jag började på viktminskningsprogrammet på Onyx och det har gjort underverk med min mage. Men i helgen blev det ju inga fibrer och ingen träning och dessutom slarvade jag med maten igår.....

Idag startade morgonen för min egen del med färska frallor (utan fibrer) och min mage la in en stor protest. Detta slutade med att jag har legat vågrätt hela morgonen istället för att röja undan här hemma. Tur det kommer en ny dag imorgon!!!

Min underbara dotter gick upp med sonen idag och fixade frukost till honom och följde honom till skolan. Du ska bara veta hur skönt det är för en mamma att lgga kvar i sängen och höra sina barn stöka runt i köket och höra deras glada skratt och fniss.

Sedan väckte mig efter att hon hade lämnat J och hade då ställt fram frukost och köpt hem goa, färska frallor.....tack gumman!!

Snart ska jag gå iväg och hämta sonen då han ska till tandläkaren kl 15, teaterskolan 15.30 och sedan blir det att snabbt handla för att laga kålpudding som dottern har önskat. Sedan träning kl 18.30, duscha och läxläsning.......efter denna eftermiddagen blir det nog att bara att sitta vid datorn en kort stund och sedan lägga sig tidigt!

(FOTO:HOTELORESUND.SE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0