Fredag hela veckan....

Detta är min sista lediga vardag innan det är dags att återvända till srbetslivet på nytt så här ska det njutas.

Igår hade jag en härlig dag.....första var det sovmorgon och en god havregrynsfrukost. Sedan ner till gymmet och träna Bodypump och stressa hem då mamma skulle komma och hämta mig. Vi åkte till en fabriksutförsäljning och köpte en helt gäng med mössor och vantar till J. Efter det åkte vi till måleributiken och köpte färg och tapeter till mitt sovrum. Ska bli härligt att göra iordning det rummet!!!

Mamma skjutsade sedan mig till gymmet igen då jag skulle göra tester eftersom halva viktminskningskursen nu är avklarad. Jag hade tyvärr inte förbättrat min kondition men när jag sedan ställde mig på vågen så var det positiva resultat. Jag hade gått ner 3,9 kg och tappat 5 kg fett, härligt!! Dessutom hade jag minskat en hel del i midjan. Personliga tränaren var nöjd och jag var ännu nöjdare.

På väg från gymmet bestämde jag mig för att genast gå till systemet och belöna mig själv!! Torsdagen blev en njutningens kväll med god mat på La Copita, vin och avslutades med en caipirinoshka(fy vad svårt att stava!!). Tack Lars och Mickan för en lyckad kväll!!

Idag blir det shopping med käre mor och sedan ska jag ut och dansa, ikväll är det RRB på Brasseriet och detta får inte missas.

(FOTO:GOOGLE)


Kommentarer
Postat av: Rock´n´Roll Business

Ja men så trevligt att hon nämner oss i sin blogg och så trevligt hon gör det sen!!



Kram från Mia och Lasse!

2008-11-11 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0