LÖRDAG HELA VECKAN....

Så ännu en lördag är snart till ändå. Idag har det inte varit så mycket aktivitet. J har lekt med grannpojken hela dagen och jag har umgåtts med vänner och kamrater som har varit här och även några via telefon.

Har hunnit plocka undan inför vår Stockholmsresa imorgon. J har höstlov och jag har ju min sista lediga vecka innan det är dags att börja jobba igen så vi passar på tillsammans med min kära mor att hälsa på min älskade bror och hans fru i huvudstaden. Hoppas de kommer att stå ut med oss. Vi ska shoppa, gå på museum och försöka hinna se så mycket som möjligt av huvudstaden och givetvis hinna umgås lite under tre dagar.

(FOTO:PRIVAT)

J:s rum städat och klart!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

åhh shitt vart nervös att du skulle vara i sthlm hela veckan o missa mitt partaj...haha...har nu tagit mig lite rödvin i e jätte social men hmmm det e det ingen annan som är..så lite synd om mej nu:(...ha det så kul i huvudstaden!!! kram ida

2008-10-26 @ 21:17:59
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0