Sicken helg!!

Oj, jag har verkligen haft en händelserik helg. Först fyllde Ove 40 år i fredags och det var ett ordentligt kalas hemma hos mig med mycket folk. Tur att jag har två våningar för vi fick dela upp oss för att få plats, trots tio sittplatser runt köksbordet!

Kvällen var fylld av prat, singstartävlingar och massa alkohol och avslutades med att vi gick ut en sväng och jag dansade mig totalt genomsvett.

På vägen hem stötte jag på min älskade bror och tvingade honom att komma på efterfest och vi drack då upp den resterande alkoholen, jag minns inte ens hur jag kom i säng;)

Lördagen startade med att jag och brodern gick ett varv på stan och småpratade och sedan fikade vi gott på ett mysigt café.

Mor kom och lämnade J som hon hade passat och brodern drog vidare så kvar satt jag med två mindre roliga killar som inte hade fattat att 40-årskalaset var över;)

Jag duschade och gjorde mig iordning för att dra vidare på nästa 40-årsfirande. Min barndomskamrat Anna och hennes tre vänner hade ställt till med ett stort kalas då de alla hade fyllt 40 under året. God mat och bra underhållning för att sedan följas av dans. Jag fick för ovanlighetens skull spela Askungen och försvinna från festen innan den var över, ovanligt när det gäller mig. Men jag ville komma hem och sista bussen gick kl 02 så det var bara att lämna kalaset när det var på topp!!

Dagen efter var det träning kl 10, afropowerdance!!! Roligt, annorlunda men svårt. Jag hoppas absolut att jag ska komma iväg på fler sådana pass, väldigt annorlunda träning! Efter träningen hamnade jag i soffan och tillbrinade resten av helgen i vågrät ställning då jag var helt slut efter helgens alla bravader!

Tyvärr inga foton då jag fullständigt glömde av att ta några.......

Kommentarer
Postat av: Broren

Stort tack syster för sovplats och sällskap - var nästan tur att J däckade av :-)

2008-10-16 @ 09:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0